A sok tagadás után végre odáig is eljutottunk, hogy Szecsődi Karcsi nemváltó műtéten gondolkodik. A Megasztár korábbi szériájában feltűnt énekes úgy határozta meg önmagát a Bors érdeklődésére, hogy se nem fiú, se nem lány. 

szecsodi-b2001.jpgA hír nagy meglepetést bizonyára nem okozott annak, aki figyelemmel kísérte Szecsődi Karcsi pályáját a tehetségkutató show óta. Nőies megjelenése és nyilatkozatai mellett erősen emlékezetünkbe égett Nkuya Soniával közös "tejes-latexes" videóklipje is (bárki újra sokkolhatja magát vele a cikk végén). Végül is előadóművész, nincs ezzel semmi gond, csak a "coming out" jött nehezen. Mert Karcsi nem meleg, csak szereti magát sminkelni, de egyébként a nőkhöz vonzódik - a női ruhákhoz mindenesetre biztosan. Ez volt eddig. Ám a Bors információi szerint Szecsődi Karcsi nemi átalakító műtéttel kapcsolatos konzultációra jelentkezett be egy plasztikai beavatkozásokat végző klinikán.

A bulvárlap rögvest megkereste az egykori megasztárost, mondván, a nővé alakító operációval kapcsolatban szeretne vele beszélni. Karcsi hirtelen boldognak tűnt, mert azt hitte, a doktorral beszél, majd miután kiderült a tévedés, elbizonytalanodott és magyarázkodni kezdett. Néhány órával később már összeszedettebben nyilatkozott lelki vívódásairól.

"Valóban felkerestem egy plasztikai sebészt, de teljesen más dologgal kapcsolatban. Ezt nem most, 19 évesen kell eldöntenem. Még vacillálok. Így, ahogy vagyok, rengeteg ember elfogadott" - magyarázta a Borsnak. Arra a kérdésre azonban, hogy mások véleményétől függetlenül szükségét érzi-e a műtétnek, nagyot sóhajtva ennyit mondott: "Bonyolult ez a dolog..."
Persze már az is furcsa, hogy magyarázkodnia kell, hiszen ez az ő magánügye - lenne. De ő sem kezelte egészen annak, így azon sem csodálkozhat, hogy leginkább nemi hovatartozásával foglalkozik a bulvársajtó, és nem énekhangjával.

Dr. Tizedes György plasztikai sebész se cáfolni, se megerősíteni nem akarta a Bors információit, azonban azt elmondta, mi várhat Karcsira, ha rászánja magát a műtétre. "Ez egy három lépcsős beavatkozás, elsőként eltávolítjuk a heréket és a péniszt, a bőrből képezzük ki a hüvelyt és a szeméremajkakat, majd a makkból klitoriszt alakítunk ki, hogy ugyanúgy élvezni tudja a szexet. Később jöhet a mellimplantátum és a nemi szerv tökéletesítése, majd harmadik lépcsőben az olyan férfias jegyek eltávolítása, mint az ádámcsutka és az arcplasztika, például a férfias orr átszabása. Mindez hat hetet vesz igénybe, de élete végéig női hormont kell szednie, a szexuális együttlétkor pedig szükség lesz némi síkosítóra."

Karcsi egy hónapja egy interjúban felvállalta transzszexualitását, saját elmondása szerint jelenleg egyik nemhez sem tartozik. Úgy határozta meg önmagát, hogy nem fiú, nem lány, nem hetero, nem biszex, nem meleg, csak "én". Az "én"-nel pedig egészen új fogalmat vezetett be a nemi hovatartozást illetően.

"Férfi testben női lélek vagyok, már gyerekkoromban is jobban éreztem magam a lányok között. A szervezetem női hormont termel, mert édesanyám hasában volt egy lány ikertestvérem, akit elvesztettem, ezért vagyok nőies" - fogalmazott decemberben a TV2 Aktív műsorában.

Augusztusban a Tabu Tv-nek még a következőket mondta: "Nem vagyok meleg, de én mondhatok bármit, mert fél Magyarország annak tart, kedves egészségükre! Én a nőket szeretem, ez egyértelmű."

Szecsődi Karcsi hovatartozásának kérdését remélhetőleg jó időre kiveséztük, mindenesetre drukkolunk neki, hogy "én"-ként rátaláljon igazi önképére.
És az ígért klipp:
Forrás: habostorta.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gayculture.blog.hu/api/trackback/id/tr683542705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása