Zac Efron kiáll a melegekért

2012.09.17. 19:00

zac_efron04.jpg

Nők milliói rajonganak Zac Efronért – de nem ők az egyetlenek.


A színész a The Advocate-nek adott interjújában elismerte a melegeket, s azt is elmondta, hogy támogatja az egyneműek házasságát.

„A High School Musical és a Hajlakk után teljesen magaménak éreztem a melegek közösségét, elismerem őket és nagyon hálás vagyok nekik a támogatásukért.”

Efron először 2006-ban, a Disney csatorna sorozatának forgatása után szerzett tudomást a melegek szeretetéről, támogatásáról.
„Azt hiszem, hogy a melegek tudtak azonosulni az általam játszott karakterrel és az egész sorozattal, mert az egész arról szólt, hogy találd meg önmagad, nem számít mennyire különbözöl másoktól, a lényeg az, hogy ne félj megmutatni. Ezek az elvek univerzálisak, mindenki magáévá teheti, de különösen kapcsolódik a homoszexuálisokhoz, és én erre nagyon büszke vagyok.”

Efron Kaliforniában nőtt fel, és korán a zenés színház rabjává vált.
„Az, hogy valaki meleg, csak egy variáció egy témára. Sosem volt időm arra, hogy ezen gondolkodjak, vagy hogy bármilyen előítéletet alkossak. Soha nem ítéltem el senkit. Lehetséges, hogy akkoriban kevésbé voltam tudatában a dolgoknak. Az viszont biztos, hogy voltak meleg példaképeim.”

Forrás: premierfilm.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gayculture.blog.hu/api/trackback/id/tr144782915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása