Alekoszt melegek üldözik

2012.03.19. 12:00

Férfiak hívogatják a görög csődört.Alekosznak elege van a nőkből, de saját nemével sem szeretne kapcsolatot létesíteni.

Igazi cirkusz a korábbi ValóVilág győztes élete! Alekosz arra kéri a saját neméhez tartozókat, hogy hagyják őt békén. A görög csődör az Új Ásznek kijelentette: a hölgyekhez vonzódik és ez így is marad. A kérdés megvitatására azért kerülhetett sor, mert mostanában éjszakánként férfiak hívogatják Alekoszt. "Éjjel fél háromkor arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Meglepetésemre egy idegen hang szólt a telefonba, be sem mutatkozott, rögtön a lényegre tárt. Megkérdezte, hogy meztelen vagyok-e. Annyira megdöbbentem, hogy egy ideig szóhoz sem jutottam. A következő dolog, ami érdekelte, hogy jelenleg fekszik-e mellettem lány az ágyban, és közben hallottam a lihegését is, vélhetően maszturbált közben" - mesélte Alekosz a lapnak. A hívások ezt követően megszaporodtak, és azóta férfiak hívogatják Alekoszt.
 

Forrás: storyonline.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gayculture.blog.hu/api/trackback/id/tr424325580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása