Sokan használtak már az meleg párokat a reklámokban, de mainstream reklámokba idáig még nem igazán merte ezt peddzegetni senki. A Renault most mindjárt emelte a tétet, és az új Twingo kampányában nem egy átlagos meleg párt, hanem egy meleg házaspárt használtak fel a kampánygondolat demonstrálására. És hogy mit szerettek volna elmondani azzal, hogy a reklámban nem az apuka vezeti az oltárhoz a kislányát, hanem a lány az apát, aki egy nálánál jó huszonöt évvel fiatalabb srácot vesz el? Eredetileg valószínűleg azt szerették volna alátámasztani, hogy a mai világ annyira megváltozott, hogy az új követelményekhez igazán újszerű válaszok kellenek. Márpedig a Twingo lépést tart a korral, érti ezt az új világot, otthon van benne, azoknak szól, akik maguk is ilyenek. Mármint nem melegek, hanem modernek, elfogadóak, nyitottak az újra. Egyrészt értem, másrészt nekem azért egy kicsit erőltetett a párhuzam, valahogy annyira távoli és abszurd a példa. Kíváncsi vagyok, hozzánk jönni fog-e a film, bár magunk között szólva nem sok esélyt adok ennek. Azért ott lennék azon a megbeszélésen, ahol az ügyfél és az ügynökség együtt nézi meg a filmet, hogy eldöntsék, itthon ezzel a szpottal vezetik-e be a Twingót.

Forrás: addict.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gayculture.blog.hu/api/trackback/id/tr143531783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása