Mindig megmosolyogtat, amikor több évtizeddel vagy évszázaddal ezelőtti fehérneműket és alsónadrágokat látok képen. Nem csak azon csodálkozom, hogyan lehetett ez divatos, de azt sem mindig értem, hogy ez valóban kényelmes viselet lehetett.

01_1974_catalog.jpg1974-es divat. Hálát adhatunk az égnek, hogy ez már régen kiment a divatból. Már akkor is kicsit sok volt, amikor még nem is láttam a képeket.

02_LEWMAGRAM01.jpgItt aztán lehet nézelődni. Amúgy az alsó két sorban lévő nadrágok nem annyira cikik. Onnan akár választani is tudnék.

03_posingstraps_AMG.jpgNo komment... Erre mindenképpen várok valamilyen kommentelést, mert nekem eladadt a szavam.

04_AhhMenCatalogue.jpgAz az aranyszínű nadrág szerintem minden pénzt megér. Feltétlenül szereznem kell egy olyat. Ha valakinek van, akkor megvenném tőle, és a barátom előtt lejtenék benne egy szexi táncot.

05_ParrofArizona.jpgA bal oldali képek nekem egyenesen tetszenek. Főleg a kéket hordanám nagyon szívesen. A jobb oldali képen megakadt a szemem egy nagy dudoron.

A bejegyzés trackback címe:

https://gayculture.blog.hu/api/trackback/id/tr1003545923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása