A Megasztárból megismert Szecsődi Karcsinak elege lett abból, hogy bárhogyan éli az életét, melegnek titulálják az emberek, és ezért folyamatos atrocitások érik.

- Nem vagyok fiú, nem vagyok lány, sem hetero, sem meleg, sem biszexuális, csak én. Vannak a fiúk, a lányok és Karcsi. Nagyon nehéz ezzel együtt élnem, de ugyanakkor szeretem, mert ez vagyok én, és a barátaim is ilyennek fogadnak el - nyilatkozta az Aktív kameráinak Szecsődi Karcsi, aki úgy érzi: testébe egy nőiesebb lélek szorult.

2001.jpg

- Nők között nőttem fel, nem volt férfi példa az életemben. Nem volt olyan ember, aki kézen fogott volna, és megtanított volna a fiús dolgokra. Mivel született volna egy egypetéjű iker lánytestvérem, az én szervezetem is elkezdett női hormonokat termelni. Ez sok kellemetlen dologgal jár együtt, többek között azzal, hogy elkezdett növekedni a mellem - idézi az Új Ász a megasztáros féltett magánéleti titkát.

2002.jpg

Forrás: stop.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gayculture.blog.hu/api/trackback/id/tr253481259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása