Swimm Team

2012.02.04. 20:00

SwimTeam.jpg

Swimteam2.jpg

Swimteam3_0.jpg

Swimteam4.jpg

Swimteam5.jpg

swimteam6_0.jpg

Swimteam7_0.jpg

A Tárki közvélemény-kutatása szerint az, akinek van kínai, arab vagy afrikai ismerőse, elfogadóbb e külföldi csoportok iránt. A Migráns esélyek és tapasztalatok Magyarországon című, főként az Európai Integrációs Alapból finanszírozott felmérés eredményét az intézet kedden közölte az MTI-vel.

tarki-toleransabba-tesz-a-kulfoldi-ismeros-17117.jpgA 2011 áprilisa és júliusa között, háromezer felnőtt kérdőíves megkérdezésével elvégzett kutatás során a szakemberek megállapították: azok egyharmada, akiknek van arab ismerősük, családtagnak, kollégának és szomszédnak is elfogadna egy arab bevándorlót, míg akinek nincs, azok között csak 15 százalék az elfogadók aránya. A kínai származásúakkal kapcsolatban ez az arány 33, illetve 21 százalék, az afrikaiaknál pedig 42 és 19 százalék.
Ez azt is jelenti, hogy az ismerős léte a legnagyobb arányban (22 százalékban) az afrikaiak esetében növeli az elfogadást - írták.
Kitértek arra: az idegenek és a másság elutasításával foglalkozó elméletek szerint a kisebbségek elutasítása a szokatlantól való félelmen, illetve ismerethiányon alapul, ezt az ismertség feloldhatja vagy legalábbis csökkentheti.
A kutatás, amely az etnikailag különböző, tehát külső jegyekben is megragadhatóan más csoportokkal szembeni idegenkedést vizsgálta, igazolta az elméleteket - olvasható az összegzésben.

Forrás: MTI

Washington amerikai szövetségi állam szenátusa szerdán késő este 28-21 arányban megszavazta az azonos neműek házasságkötését engedélyező törvényt.

washington.jpgA nyugati partvidéken fekvő állam képviselőháza a jövő héten szavaz a kérdésről. Előrejelzések szerint a melegházasságok legalizálásának nem lesz akadálya ebben a törvényhozó testületben sem.

Washington állam szenátusában és képviselőházában egyaránt a melegek jogainak társadalmi és törvényi elismerését támogató demokrata pártiak vannak többségben.

A homoszexuálisok és leszbikusok egybekelésének szentesítését maga a kormányzó, Christine Gregoire is felkarolta.

Jelenleg New York, Massachusetts, Connecticut, Vermont, New Hampshire és Iowa államok, valamint az Egyesült Államok fővárosa, az önálló szövetségi kerületnek számító Washington D.C. törvényei engedélyezik melegek összeházasodását.

Forrás: MTI

 

Ricky Martin a Glee-ben VIDEÓ

2012.02.03. 20:00

A meleg szülők a legjobbak?

2012.02.03. 18:00

39_16_79689_6e04b90482f0ce07eb25c480ebfcdcd3_d57e20_701.jpgKevés olyan téma van manapság, ami komolyabb indulatokat szítana konzervatív körökben, mint a homoszexuális párok házassága vagy kapcsolatuk bármilyen formában történő törvényessé tétele, illetve szülői szerepvállalásuk. Különösen ez utóbbi kérdés borzolja a kedélyeket és már-már komikusan szélsőséges reakciókat szül az ellenzők körében, akik rendre arra hivatkoznak, hogy az ilyen családmodell beláthatatlan hatással lehet a gyermek személyiségfejlődésére, hogy a pszichoszexuális tényezőkről már ne is beszéljünk. A tárgyban született kutatások azonban rendre rácáfolnak erre, ahogy az örökbefogadásra szakosodott szervezetek is egyre határozottabban állítják, hogy a homoszexuális párok egyre komolyabb tényezőt jelentenek az adoptáció terén, különösen, ami a valamilyen szempontból hátrányos helyzetű gyerekeket illeti. Lehet, hogy ideje lenne felülbírálni a makacs elutasítást, és elfogadni, hogy nem a szexuális preferenciákon múlik az, hogy jó szülő-e valaki vagy sem?

Heteroszexuális otthonokat!

A már említett komikusan szélsőséges reakciókra három példa is volt az utóbbi hónapokban. Novemberben az Illinois államban működő katolikus szeretetszolgálat úgy döntött, nem folytatja tovább az adoptálások intézését. Az állam ugyanis kilátásba helyezte, hogy megvonja tőlük a támogatást, ha továbbra is diszkriminálják a meleg párokat az örökbefogadásnál. A szeretetszolgálat inkább becsukta a boltot, csak hogy ne kelljen engednie a nyomásnak.
Rick Santorum, republikánus elnökjelölt sajátos nézeteivel foglalkoztunk már a nemi erőszak és az abortusz kapcsán, január 6-án azonban a homoszexuális párok szülői képességeivel kapcsolatban is kifejtette nézeteit, mégpedig igen népes publikum előtt New Hampshire-ben.  Véleménye szerint elfogadhatatlan, ha egy gyereket egy leszbikus pár nevel fel apa nélkül. Olyannyira így van ez, hogy a gyerekek még akkor is jobban járnak, ha édesapjuk börtönben ül. Három napra rá Benedek pápa is megfogalmazta nézőpontját, és kijelentette, hogy a melegek házassága az emberiség jövőjére jelent fenyegetést, és a gyerekeknek heteroszexuális otthonokra van szükségük.

Meleg családi háttér

Azok a kutatások, melyek homoszexuális családokat, illetve az általuk nevelt gyerekeket vizsgálták, nem igazolták a fenti nézőpontokat. Az azonos nemű szülők témában 2010-ben született egy áttekintő tanulmány, amely során két szociológus, Judith Stacey és Tim Biblarz úgy találták, hogy a meleg szülők adoptált gyermekei felnőve ugyanolyan jól szituáltak és sikeresek lehetnek, mint a heteroszexuális kapcsolatokból származó gyermekek. A lényeget Stacey a következőképpen foglalja össze: azok az emberek, akik azzal érvelnek, hogy a gyermeknek anyára és apára is szüksége van, félreértelmezik a kutatásokat, melynek nagy része arról szól, hogy egyedülálló szülők gyermekeit vetik össze párok gyermekeivel. Két jó szülő jobb, mint egy jó szülő, de egy jó szülő jobb, mint két rossz szülő. Úgy tűnik, ebben az esetben lényegtelen a szülők neme. Nagy különbségek vannak aközött, hogy a férfiak és a nők miként működnek szülőként, ám több eltérést találtak ilyen téren a nemeken belül, mint a nemek között.
Mindössze egy területen fedeztek fel különbségeket a tudósok: a homoszexuális szülők gyerekei sokkal toleránsabbnak és nyitottabbnak bizonyultak, mint a heteroszexuális családokban felnőtt gyerekek. Ennek az lehet az oka, hogy a homoszexuális párok gyerekeit kevésbé kötik a különböző nemekkel gyakran asszociált sztereotípiák.  A leszbikusok és melegek kapcsolatában döntő mértékben van jelen a nemek közötti egyenlőség tiszteletben tartása, illetve a gyermekeiket sem korlátozták azzal, hogy ezt meg azt nem szabad csinálniuk, mert az csak férfiaknak, fiúknak, illetve nőknek, lányoknak való.
Egy másik kutatás arra világított rá, hogy a homoszexuálisok számára sokkal bonyolultabb és rögösebb a szülővé válás, épp ezért rendkívül tudatosan készülnek erre a szerepre, és amikor megélhetik, igen elkötelezettek a gyerekneveléssel kapcsolatban. „A meleg szülők általában jobban motiváltak és jobban elkötelezettek a gyerekvállalás feladatai iránt, mint az átlagos heteroszexuális szülők, mivel a szülőséget ők választották, sőt, vágytak rá. A meleg párok ritkán kerülnek véletlenül szülői szerepbe, míg a heteroszexuális pároknál ez az arány már közel 50 százalékot tesz ki. Ezt értelmezve arra juthatunk, hogy az előbbieknél általában jobban jelen van az elkötelezettség és a gyermekről való gondoskodásból is jobban kiveszik a részüket.” - mondja Abbie Goldberg, a témában kutató massachusettsi Clark Egyetem pszichológusa.

39_16_79688_4f094f41473d430ab88e2cae1efa7069_a663a1_701.jpg

Van hátulütője is!

Az azonos nemű párok gyermekei számára leginkább a társadalom hozzáállása jelent hátrányt, ugyanis kevéssé fogadják el az ilyen jellegű családokat.  „Képzeljük el azt a helyzetet, hogy gyerekként olyan családban élünk, ahol jogilag csak az egyik szülő lehet az igazi szülőnk. Ebben a helyzetben mások nem tekintik sem hitelesnek, sem pedig valódinak a családot. Ez hátránynak bizonyulhat.” – mondja Brian Powell, az Indiana Egyetem szociológusa. Megerősíti ezt az elképzelést egy 23 éves férfi is, akit egy leszbikus pár nevelt fel: „Néhány barátommal pont erről beszélgettünk, és szinte könnyekkel küszködve gondoltam arra, mennyire más lehetett volna a gyermekkorom, ha az azonos neműek házasságát már 25 évvel ezelőtt legalizálták volna. Az azonos nemű párok kulturális és jogi státusza nagyban befolyásolja azt, hogy miként gondolkodnak magukról, hogyan látják magukat a társadalom részeként, és hogy szerintük mennyire fogadják el a családjukat a kívülállók.” – mondja.

Örökbefogadásban az élen

39_16_79687_8fa0f140c6075f6a18bca0f8d3d29f5d_e0ea4e_701.jpgSzámos homoszexuális pár dönt az örökbefogadás mellett, ha a gyerekvállalás kérdése terítékre kerül. Ennek sokszor az is az oka, hogy saját gyerek esetén a biológiai szülő jobban kötődik a gyerekhez, másképp viszonyul hozzá, mint partnere, ami aszimmetrikus helyzetet eredményez. Örökbefogadás esetén viszont ez a probléma nem áll fenn. A Williams Institute és az Urban Institute által közzétett jelentés szerint az Egyesült Államokban 2000 és 2002 között nagyjából 65 ezer gyerek élt homoszexuális nevelőszülőknél, 14 ezer pedig olyan nevelőotthonokban, amelyeket meleg és leszbikus tulajdonosok működtettek. Nemcsak a számok érdekesek azonban, ha homoszexuális párokról van, hanem a preferenciáik is: ők ugyanis sokkal nagyobb hajlandóságot mutatnak hat évnél idősebb, etnikai kisebbséghez tartozó, illetve sajátos nevelési igényű gyerekek befogadására. Ezek a gyerekek csúnya fordulattal élve kevésbé népszerűek az örökbefogadó szülők körében, ezért nehéz őket elhelyezni nevelő családokhoz.  2011-ben a homoszexuális párok által adoptált gyerekek 10 százaléka hat évnél idősebb, 25 százaléka pedig három évnél idősebb volt, a párok 60 százaléka pedig a gyerek bőrszínétől függetlenül vállalta az örökbefogadást.
A homoszexuális párok számára a nyílt örökbefogadás sem okoz nehézséget,  vagyis nem bánják, ha a gyerek az adoptálás után is kapcsolatban marad a valódi szüleivel. Ennek köszönhetően az örökbeadó szülők közül sokan nem bánják, ha gyereküket azonos nemű pár neveli, sőt az anyák egy csekély hányada kifejezetten arra törekszik, hogy meleg férfipár vegye magához a gyerekét. Ennek az az oka, hogy nyílt örökbefogadás esetén tarthatja a kapcsolatot a gyerekével, noha nem ő neveli, viszont így ő maradhat számára az egyedüli anya.
A tények és a tapasztalatok tehát mindenképpen afelé mutatnak, hogy célszerű lenne elmozdulni a puszta elutasítás pozíciójából, és árnyaltabban gondolkodni erről a kérdésről.

Forrás: cotcot.hu

Anglia meleg focistái címmel dokumentumfilmet készített Amal Fashanu, Justin Fashanu unokahúga. Justin az első focista, aki vállalta homoszexualitását, kitárulkozásának öngyilkosság lett a vége.

445185546.jpg

Amal Fashanu azért érezte úgy, hogy filmet kell forgatnia a futballvilágban rejtőzködő homoszexualitásról, mert máig emlékszik azokra a borzalmas napokra, amikor megtudta, hogy nagybátyja véget vetett életének. De az előzmények is szomorúak voltak, a rendkívüli tehetségű Fashanu 1990-ben a Sun című bulvárlapnak nyilatkozott először másságáról, amit nemcsak a futballvilág, de a saját családja is rosszul fogadott.

– Apám is teljesen kiborult, úgy érezte, hogy Justin becsapta – emlékszik vissza Amal. – A nagybátyám teljesen elszigetelődött a családjától.

Egyéni sportágakban gyakoribb a coming out, de csapatsportágakban is döntögetik a falakat, az egykori NBA-kosaras, John Amaechi 2007-ben beszélt először a másságáról, a rögbis Gareth Thomas 2009- ben. Justin Fashanu beismerése után 2008-ig kellett várni a következő futballistavallomásra, Olivier Rouyer tárta fel szexuális irányultságát, de azóta semmi, pedig a világ legnépszerűbb sportágában gyakori a homoszexualitás.

– A mai futballvezetők maradiak – mondta Joey Barton, a Queens Park Rangers labdarúgója, aki a hajdanán szintén focizó nagybátyja homoszexualitása kapcsán érintett a témában, és emiatt a rejtőzködő meleg focisták szószólójává vált.

– Azt hiszik, hogy ha van egy meleg játékosuk, az öltözőben gyanús ügyek zajlanak. Ez a hozzáállás nem sokáig folytatható, a téma nagyon aktuális, sok labdarúgó érintett, tíz éven belül hatalmas forradalom várható ebben a kérdésben – hangsúlyozta az egyébként heteroszexuális labdarúgó.

Edzője nyilvánosan megalázta
Fashanu coming outja rosszul sült el, edzője, Brian Clough rohadt b.zinak nevezte, a Sun sem állt ki mellette. Öngyilkossága előtt az Egyesült Államokban egy 17 éves fiú feljelentette szexuális zaklatásért, Fashanu búcsúlevelében azt írta: együttlétük közös megegyezésen alapult. Fashanu ügyét árnyalta, hogy politikusokkal is folytatott titkos viszonyt. A focisták azonban az egyszerű esetekben is óvatosak, Max Clifford PR-szakember szerint azért, mert – a vezetők és a drukkerek régimódi gondolkodása következtében – egy játékos értéke a nullára csökken, ha kiderül róla, hogy meleg.

Forrás: borsonline.hu

 

Lobstermain.jpg

Lobster2.jpg

Lobster3.jpg

Lobster4.jpg

Lobster5.jpg

Lobster6.jpg

Isten nem gyűlöli a melegeket, és megáldja a hozzá megtérők önmegtartóztató életmódját – mondta a mindennapi.hu-nak Jonathan Berry, a több ezer hívő homoszexuális férfi és nő lelkigondozását végző True Freedom Trust igazgatója.

lead_370.jpg– A magyar keresztény kulturális közegben radikális hozzáállás dívik a melegkérdéshez:  vannak a homoerotikus életforma iránt nyitott, ezt akár bátorító vallási közösségek, és olyan gyülekezetek is, ahol kárhozatos bűnként, démoni befolyásoltságként tekintenek az azonos neműek közötti vonzódásra. Nemzetközi kitekintésben mik a tapasztalatok?

– A True Freedom Trust több ezer homoszexuális orientációval rendelkező, istenkereső férfi és nő lelki vezetését, segítését vállalja Európa-szerte, így szükséges, hogy folyamatosan tájékozódjunk a témával kapcsolatos történésekről Magyarországon is. A térség államai közül elsőként itt rendezték meg a meleg büszkeség napját 1997-ben, Magyarország élen járt az azonos neműek élettársi kapcsolatának elismerésében. Tudjuk, hogy 2007-ben itt rendezték a Mr. Gay Universe-című rendezvényt, s hogy 2012-ben az önök országában rendezik meg az Eurogames-t, azaz a melegek, leszbikusok és transzneműek nemzetközi sportversenyét. Tisztában vagyunk azzal is, hogy a keresztény közösségek kommunikációja sem egyértelmű, ebben a kulturális közegben is egyre inkább elfogadott normává erősödik a homoszexualitás. Amit mindezzel kapcsolatban állíthatunk: nemzetközi szinten érzékelhető, hogy sokan – melegek és heteroszexuálisok  egyaránt –,  összezavarodottan állnak a jelenségek, híradások, prédikációk előtt. Amit mi képviselünk, az a bibliai hozzáállás. Segíteni akarunk abban, hogy a keresztényként élni akaró, ám homoszexuális irányultságú hívők élete az evangélium útmutatásait kövesse.

– Egy ilyen érzékeny, politikai és vallási szempontból is sokfelől támadható misszió első és legfontosabb követelménye a vezetők hitelessége. Miképpen tud érdemben tanácsot adni olyan férfiaknak, nőknek vagy fiataloknak, akik ezzel a szexuális orientációval szembesülnek?

–  Hitelt ad számos munkatársamnak és nekem is, hogy sokan személyesen is érintve vagyunk ettől a jelenségtől. Én például megtérésem előtt hosszú időn keresztül éltem homoszexuális kapcsolatban. Így, „belülről”, a legsötétebb kétségeket, gyötrődéseket is pontosan megértve tudunk segítséget nyújtani.

– Hogyan került ebbe az élethelyzetbe?

– Szeretettel teli, normális, templomba járó keresztény középosztályi családban nevelkedtem, gyermekként jól éreztem magam az egyházi közösségben. 10-11 éves koromban fedeztem fel először, hogy különösképp vonzódom fiúbarátaimhoz, mindenféle trauma nélkül lassan kialakult bennem ez az orientáció, végül 17 éves koromban be kellett vallanom magamnak, hogy érzelmileg és testileg is a saját nememhez vonzódom, homoszexuális vagyok. Nem választottam, ez alakult ki bennem. Sőt, pontosan érzékeltem, hogy mi a dolgok rendje körülöttem, és nagyon szenvedtem, mert szerettem volna normális kamasz lenni. Vágyakoztam rá: bárcsak lehetne heteroszexuális kapcsolatom, de egyszerűen nem vonzódtam lányokhoz.

berrylead.jpg

–  A keresztény közösségben nyilván szembesült a Biblia tanításával, amely szerint a homoszexuális életforma bűn. Hogyan tudta feloldani az ebből fakadó kettősséget?

–  Nagyon nehéz volt életemnek ez az időszaka. A legrosszabb az volt, hogy senkivel sem tudtam beszélni a problémáimról, gondolataimról. Kudarcként éltem meg, hogy valódi segítséget gyülekezetemen belül sem kaptam. Beszélgetni akartam a problémámról a lelkészemmel, aki durván és elítélően lépett fel. Ez jellemezte az egész közösséget: tüntessem el ezt az „érzést”, ahogy tudom, mert ez bűnös, kárhozatos. Ez semmit sem segített, hiszen varázsütésre nem szabadulhattam, így arra a döntésre jutottam, hogy a gyülekezetem valódi megoldást nem kínál, és el kell hagynom az egyházat. Mindemellett számos homoszexuálisokkal kapcsolatos előítéletről bebizonyosodott számomra, hogy nem igaz. Például, hogy minden saját neméhez vonzódó csak a szexualitást keresi és folyamatosan váltogatja a partnerét. Igazi érzelmekre vágytam, a szerelmet kerestem és állandó kapcsolatot akartam. Hamarosan meg is valósult ez a vágyam, találkoztam egy fiúval, akivel állandó kapcsolatban éltem éveken át. Közös életünket persze titkoltuk mindenki előtt.

– Az, hogy eltávolodott az egyháztól, egyben azt is jelentette, hogy az istenkapcsolata is megromlott?

– Döbbenetes élmény volt számomra, főleg utólag átgondolva azt az időszakot, hogy Isten nem utasított el az alatt a hét esztendő alatt sem, míg ilyen életmódot folytattam. Úgy éreztem, folyamatosan velem van, és vissza akar térni az életembe. Huszonnégy éves koromra végül tudatosult bennem, hogy rossz döntést hoztam, amikor bűnös útra tértem, és vissza akartam jutni hozzá.

– Mi volt az, aminek hatására végül visszatért Krisztushoz?

– Különös, de épp a közösség ereje vonzott. Dél-Angliában, ahol a párommal éltünk, éppen a lakásunkkal szemben állt egy baptista gyülekezeti terem. Megdöbbentett, hogy milyen öröm és felszabadultság látszott az oda bemenő és onnan kijövő hívők arcán. Egyszerűen féltékeny voltam a boldogságukra. Én kétségektől gyötrődtem, nem voltam boldog, úgy éreztem, nagy terheket hordozok. Most már tudom, hogy ez volt a bűntudat, ami mögött a bűn állt. Bementem egy gyülekezeti alkalomra, ahol egyszerűen megéreztem, amint Isten keze rám nehezedik. Nem érztem semmiféle elítélést és megvetést, Isten jelenléte volt számomra az egyetlen érezhető és kézzelfogható valóság. Az alkalmat követően a közösség pásztora odajött, és azt mondta: úgy érzi, szükségem van egy beszélgetésre. Legyőztem az elutasító érzéseimet, és a beszélgetés során megtértem Krisztushoz.

– Milyen felismerés vezette rá, hogy nem Istentől való a párkapcsolata?

– A lelkész Jeremiás könyvéből idézett, és az ige szavai tőrként hatoltak a szívembe. Megértettem, hogy a bűneim miatt elutasító voltam az evangélium üzenetével szemben, így nem ismerhettem fel, hogy a kapcsolatomnak nem lehet beteljesülése. A bűnbánat mellett nagyon pozitív élmény volt számomra újra Istenhez térni és ami ugyanilyen fontos volt számomra, hogy nyilvánvalóvá vált: Jézusnak terve van az életemmel, a személyiségem egészével. Megszakítottam a kapcsolatomat, és a Biblia tanulmányozása felé fordultam, egy bibliaiskolát is elvégeztem Londonban. Így kerültem kapcsolatba a True Freedom Trusttal.

– Milyen jellegű segítséget nyújtott önnek ez a szervezet?

– Ami számomra a legfontosabb volt, hogy nem tömegrendezvényeket vagy csoportfoglalkozásokat tartottak a homoszexuális istenkeresőknek, hanem személyesen foglalkoztak minden egyes jelentkezővel. Támogatást nyújtottak, és hasznos tanácsokat adtak. Világossá vált előttem a koncepciójuk, amivel azonosulni tudtam: Krisztus igazsággal és kegyelemmel telve fordul mindenkihez – legyen az akár homoszexuális. Ennek a kegyelemnek a hiánya sokkal fájdalmasabb, mint a mindennapi kísértéseink, vágyaink okozta nélkülözés. S amikor a különféle bűnös élethelyzetben élők felfedezik és elfogadják ennek a kegyelemnek a nagyságát, kibékülnek  Istennel. Velem is ez történt, és csakhamar a segítők között találtam magam, mára pedig rám bízták a szervezet vezetését.

– Isten kegyelmének felismerése azt jelentette, hogy teljesen megváltozott a szexuális irányultsága?

–  Nem. Hangsúlyoznom kell, hogy nem „gyógyultam ki” a homoszexualitásból, sőt sok ezer, hasonló problémáktól küszködő társam történetét végignézve egyszer sem találkoztam olyannal, aki egyszerre a korábbival ellenkező vonzalmat kezdett érezni. Olvasni ilyen esetekről, de én még ilyet nem láttam. Nagyon sokan imádkoztak értem, és éveken keresztül vágytam rá, hogy ez a csoda megtörténjen velem, de e téren nem tapasztaltam változást. Minden más azonban békével és Isten erejével telt meg körülöttem. Érzem az áldását, amivel az önmegtartóztató életformámat segíti. Bár a kísértés óriási, úgy érzem, Jézussal teljes életet élhetek. Isten kegyelmes, türelmes, irántunk tele van szeretettel és egyértelmű, hogy nem gyűlöli sem a melegeket, sem a leszbikus orientációjúakat. Amint a János-evangéliumban megerősítette: nem elítélni jött a világot, hanem megmenteni akar mindannyiunkat.

– Azt állítja, nem a saját döntése volt, hogy homoszexuális legyen, és miután megtért korábbi életformájából, nem változott meg ez a vonzalom. Így tehát Isten akarta, hogy ön homoszexuális legyen?

–  Nem hiszem, hogy Isten teremtette a homoszexualitást. E folyamat kialakulása rengeteg okra vezethető vissza, amik közül a legerősebb, hogy egy bűntől megromlott világba kellett megszületni mindnyájunknak. A bűnből fakadó rossz az én életemben éppen így jelentkezett. Ez a fő dolog, amit Jézus segítségével le kell győznöm, másnak éppen más. De az ő segítségével győzelmes ez a küzdelem, mint ahogy több száz teljes és boldog életet élő, hasonló sorsú,  hívő társam életében is.

Forrás: M. V. / mindennapi.hu

kljzhnj.jpg

Az FRC (Family Research Council) valószínűleg a világ legjobb munkahelye lehet. Legalábbis szerintem nagyon ráérnek. Példának okáért: viszonylag nagy SWTOR (Star Wars The Old Republic) rajongónak számítók, játszom is a Bioware új MMO-jával, amikor időm engedi, de még nekem sem volt annyi időm, hogy egyáltalán feltűnjön, hogy ebben a játékban lehetséges a meleg/leszbikus-kapcsolat, házasság. Van azonban aki nálam jobban ráér… Tony Perkins az FRC szóvivője szerint: „Egy  távoli galaxisban, a Star Wars játékosok már átálltak a sötét oldalra”. (Sőt azt írja, "Gay Empire" ami erős túlzás). Ezzel arra céloz, hogy a Bioware (mint minden eddigi játékában) nem tesz különbséget a nemek között, így a játékba épített (vagy a felhasználók által „role play” keretében belehekkelt) kapcsolatokban nem biztos, hogy mindig a tradicionális férfi/nő párosítás esete forog fenn…

Forrás: techline.hu

Meleg reklám - Malimni

2012.02.02. 10:00

 

A H&M arca és teste megmutatja, hogyan kell alsóneműben feszíteni.

David-Beckham-Bodywear-H-M-Commercial.png

Júliusban derült ki, hogy a H&M felkérte David Beckhamet a 2012-es fehérnemű kampányához. Most mindenki megtudhatja, mire kellett fél évig várni.

Erre:

 

Forrás: borsonline.hu

Meleg volt-e Nixon?

2012.02.01. 14:00

Valószínűleg nem, de ettől még élénk eszmecsere folyik az egykori republikánus elnök szexuális életéről.

35718.jpg

A keddtől az amerikai könyvesboltok polcaira kerülő Nixon’s Darkest Secrets című könyv provokatív állítása szerint a Nixon és közeli barátja, Charles “Bebe” Rebozo közötti kapcsolat igen intim, hovatovább „valószínűleg homoszexuális természetű” volt.

A fehér házi eseményeket a Johnson-adminisztrációtól kezdve Bill Clinton elnökségéig végigkövető szerző, Don Fulsom nem sok, mondhatni egyetlen bizonyítékkal sem szolgál a nagy port kavart megállapítás alátámasztására: se egy titkos hangfelvétel, se egy szerelmeslevél vagy egy félreérthető kép. Csak egy visszaemlékezés Bonnie Angelo nyugdíjas újságírótól, aki 1972-ben látta, ahogyan az ittas Nixon közös fotóhoz hívja barátját egy floridai étterem előtt, s „legalább egy percig” a kezét fogja.

Ez a rövid epizód éppen elég volt ahhoz, hogy beindítsa a szerző fantáziáját. „Lehet, hogy Nixonnak a melegekkel kapcsolatos markáns elutasító álláspontja csak arra volt jó, hogy elkendőzze homoszexualitását, biszexualitását vagy aszexualitását. Nos, nem véletlenül nevezték Tricky Dick-nek” – így Fulsom.

A könyv ennek bizonyítására több kísérletet is tesz: például melegnek ábrázolja a két feleséget is elfogyasztó Rebozót, aminek alapja szintén egy sok vitát kiváltó könyv, Anthony Summers munkája, amely ugyanazt a hibát követi el, mint az idézett mű: másod- illetve harmadkézből származó információkra épít. Fulsom szintén elmulasztja súlyos állításait független forrásokkal alátámasztani.

A különböző internetes fórumokon is megindultak a Nixon szerelmi életéről folyó találgatások, aminek híre Fulsomhoz is eljutott. Mint mondja, nincs bizonyítéka arra, hogy Nixon homoszexuális lett volna, de újságíróként az a kötelessége, hogy minden olyan információt, ami birtokába kerül, továbbítson.

Nixon a legújabb áldozata annak a kvázi-tudományos irányvonalnak, amit Joyce Carol Oates író patográfiának (ez a patológia és a biográfia ötvözete) nevezett. Ennek célja – ellentétben az adott személyt dicsőítő hagiográfiával –, hogy a szerző a célszemély életében a legmélyebbre ásson, s kiteregesse a szennyest. „A patográfia motívumai a működési zavar és a katasztrófa, a betegségek és a hasra esés, a félresiklott házasságok és bukott pályafutások, az alkoholizmus és a csőd” – írta még 1988-ban Oates.

Nem Nixon az első, akit ilyen vádak érnek: Lincolnról és James Buchananről, az Egyesült Államok történetének egyetlen nőtlen elnökéről is azt állították, hogy a saját neme iránt vonzódik, de ott van J. Edgar Hoover egykori FBI-igazgató is, aki állítólag tini fiúk társaságában járt orgiákra, s hogy egészen hihető legyen a történet: ezen alkalmakkor piros szoknyát, fekete bőrboát és magas sarkú cipőt viselt. Bár utóbbi teljesen elképzelhetetlen, a Hoover másságáról szóló pletykák soft-verziója a populáris kultúrába is bekerült, legutóbb Clint Eastwood filmje révén.

Forrás: mult-kor.hu

Meleg reklám - Levi's 501

2012.02.01. 10:00

 

A Star Wars: The Old Republic egy kisebb döccenő után sikeresen elrajtolt és szépen termeli is a bevételeket a kiadónak és a fejlesztőknek is.

Azonban egy családvédő szervezet, az FRC (Family Research Council) már lecsapott a játékra és kifogásolják, amiért azonos neműek is köthetnek házasságot a programban. "Egy új Star Wars játékban a Birodalomra leselkedő legnagyobb veszélyt a homoszexuális aktivisták jelentik" - árulta el Tony Perkins, a szervezet elnöke. "Hello, Tony Perkins vagyok, az FRC elnöke. Egy nem túl távoli galaxisban a Star Wars játékosok már átálltak a sötét oldalra."

"Az új játék, a Star Wars: The Old Republic egy speciális lehetőséggel bír: engedélyezi a meleg kapcsolatokat. Ez a lehetőség sokunkat meglepett, hiszen 2009-ben még azt mondta a BioWare, hogy meleg és leszbikus nem létezik a Star Wars univerzumban. A bejelentést a homoszexuális közösségek ünnepelték, de a szülők nem.

"A játék hivatalos oldalán közel 300 oldalnyi hozzászólás szól arról, hogy a szülők aggódnak gyermekük miatt, hogy esetleg elferdül a szexualitása. Mindenki csatlakozhat hozzájuk és elmondhatja a véleményét. Ideje megmutatni, melyik oldalon is áll az Erő."

A BioWare nem reagált a leírtakra.

Forrás: sg.hu

Az anglikán egyházjog egyébként jelenleg semmilyen korlátot nem emel a homoszexuálisok egyházi szerepvállalása elé, de azt kiköti, hogy nem élhetnek aktív szexuális életet.

lead_370_2.jpgDiarmaid MacCulloch, az Oxfordi Egyetem egyháztörténésze és a BBC Négyes Csatornájának a kereszténységgel foglalkozó műsorának vezetője múlt pénteken arra szólította fel az anglikán egyházat, hogy hagyjon fel a meleg papokra informálisan rákényszerített cölibátus gyakorlatával, és fogadja el homoszexuális párkapcsolataikat – azaz ismerje el a melegházasságot.


Eldalolnak az igazság mellett

MacCulloch a Guardian hasábjain megjelent írásában azzal érvel, hogy miközben az Egyesült Királyságban valóságos forradalom zajlott le a melegek társadalmi elfogadottságának terén, addig az anglikán egyház „csak befogja a fülét, és azt énekli: lálálálálá”, így rekesztve ki a mára már lassan mindenki számára egyértelművé váló tényt, hogy a homoszexuálisok emberi értékek szempontjából semmiben sem alábbvalóbbak heteroszexuális embertársaiknál.

„Mikor ébrednek már fel az anglikánok?” – kérdezte indulatosan a professzor, akit az ösztönzött az ügyben való felszólalásra, hogy az év elején Jeffrey John, a leghíresebb, másságát nyíltan vállaló pap bejelentette: komolyan fontolóra veszi, hogy diszkrimináció miatt pert indít felettesei ellen. Jeffrey John 2010-ben jelöltette magát a Southwark-i egyházmegye megüresedett püspöki székéért, de jelentkezését elutasították, ezért megmaradt a Hertfordshire-i Szent Alban kolostor apátjának.

MacCulloch szerint az anglikán egyház „kötelező cölibátust kényszerít saját papságának egy meglehetősen nagy részére: azokra, akik felismerik, hogy alapvetően a saját nemükhöz vonzódnak”. Az egyháztudós cikkében azt is az Egyesült Királyság kvázi-államegyházának szemére veti, hogy a különböző pozíciókra való kiválasztásban az erények és az alkalmasság helyett a szexuális orientáció a döntő, és ezen gyakorlat miatt a klérus a fontos dolgok helyett „az állandó nemi méricskéléssel és találgatással van elfoglalva”. Az anglikán egyházjog egyébként jelenleg semmilyen korlátot nem emel a homoszexuálisok egyházi szerepvállalása elé, de azt kiköti, hogy nem élhetnek aktív szexuális életet.


Egyházszakadás a meleg püspök miatt

Rod Thomas plébános, a furcsa módon „Reform” elnevezést viselő konzervatív anglikán kör tagja azt mondta, hogy egy nemi életét nyíltan gyakorló meleg püspök kinevezése ugyanúgy egyházszakadáshoz vezetne, mint ahogy korábban egyházszakadáshoz vezetett az Egyesült Államokban. Rod Thomas ezzel Gene Robinson esetére utalt, akit 2003-ban a New Hampshire-i egyházmegye gyülekezete úgy választott meg püspökévé, hogy tudatában volt a jelölt homoszexuális mivoltával. Gene Robinson ugyanis akkor már jó 15 éve nem rejtette véka alá szexuális preferenciáját, sőt, elvált korábbi feleségétől, és összeköltözött férfi élettársával. A New Hampshire-i egyházmegye választása – mely egyébként meggyőző, 62-45-ös fölényt mutatott Robinson javára – több anglikán püspököt is kiválásra ösztönzött az Egyesült Államok Episzkopális Egyházából.

Thomas szerint egyébként az ügyben a döntő az, hogy az egyház kitart-e a Biblia tanítása mellett. A plébános elutasította azokat a vádakat, mely szerint az anglikán egyház konzervatív álláspontján mára már túllépett az idő: „Az emberek sokat vitáznak azon, hogy az egyháznak követnie kell-e a társadalmi trendeket, vagy éppen ellenkezőleg, szembe kell-e szállnia velük. De ez a kérdés nem erről szól, hanem arról, hogy az idomulás kedvéért az anglikán egyháznak nem szabad minden társadalmi gyakorlatot automatikusan szentesítenie, nem szabad feladnia saját hangját, saját elveit”.

A homoszexualitás és az egyházak viszonya egyébként Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban súlyos viták előterében áll – érdekes módon a szintén túlnyomó részt férfiak alkotta magyar felekezetekben ez a kérdés agyon van hallgatva. Az angolszász vitákban azonban néha még a liberális teológusok is sokallják a melegek azon követelését, hogy a hitgyakorlat mellett az egyházi hierarchiában is egyenlő pozíciót foglalhassanak el. Theo Hobson angol egyházi szakíró szerint ez a törekvés gyakran öncélú magamutogatássá fajul, melynek már semmi köze nincs az Isten előtti egyenlőséghez, az aktivisták inkább önmagukat akarják ünnepelni, mintsem a hitüket megélni.

MacCulloch a konzervatív kritikusokkal szemben nem az egyház különleges rendjének védelmeként, hanem az egyházat dúló nemi válságként értelmezte a meleg papokkal szembeni megkülönböztetés ügyét: „A többségében férfiakból álló klérust érzékenyen érinti a nemiséggel kapcsolatos vita, mert maguk is bizonytalanokká váltak a nemiség értelmezésében az elmúlt években lezajlott földrengésszerű változások miatt”. A vallástörténész arra is felhívta a figyelmet, hogy az anglikán egyházat a női homoszexualitás – bár erkörcsileg hasonló megítélés alá kéne esnie – már nem érdekli annyira, mint a férfiszerelem. Ennek okát pedig MacCulloch furcsa mód abban a jelenségben vélte felfedezni, hogy a férfidominanciájú egyházban a női püspökök – azaz a férfiak uralkodó szerepét megingató női vezetők – sokkal nagyobb félelmet és ellenérzést váltanak ki, mint a leszbikusok.

Forrás: A Guardian nyomán E. V. / mindennapi.hu

Meleg reklám - Motorola

2012.01.31. 10:00

 

Kielmain.jpg

Kiel2.jpg

Kiel3.jpg

Kiel4.jpg

Kiel5.jpg

Kiel6.jpg

goldcoastmural_smaller.jpg

etienne_war-buddies.jpg

tumblr_le632l9gxV1qd3k14o1_500.jpg

etienne_goldcoast_03.jpg

Dehner_Etienne.jpg

etienne_muscle-body_005.jpg

krisomara4.jpg

Eye Candy: Put a Ringle on It

2012.01.30. 18:00

Zebmain.jpg

Zeb2.jpg

Zeb3.jpg

Zeb4.jpg

Zeb5.jpg

Zeb6.jpg

Zeb7.jpg

Meleg reklám - IKEA

2012.01.30. 10:00

 

Szülinapi fotók!!!

2012.01.30. 06:00

Danielmain_0.jpg

FirstPost.jpg

Kehinde.jpg

Seano.jpg

Daniel.jpg

Jeff.jpg

newrick.jpg

newguy.jpg

Riverinterview.jpg

Rufskin.jpg

Matthieu.jpg

 

Playmatesmain.jpg

Playmates2.jpg

Playmates3.jpg

Playmates4.jpg

Playmates5.jpg

Playmates6.jpg

Playmates7.jpg

Playmates8.jpg

Playmates9.jpg

CANDY 3. PLAYMATES BY MARIANO VIVANCO from By Luis Venegas on Vimeo.

süti beállítások módosítása